wieza.org
Zaloguj się

3s

Mechanika 3S autorstwa Kamila ja-prozaca Węgrzynowicza, zaimplementowana do gry Na ratunek Marsowi! poza rozwiązywaniem sporów służy kreowaniu dalszego rozwoju fabuły poprzez wprowadzenie kategorii takich jak styl i szczęście obok rozwiązującej sytuacje sporne skuteczności testu

System pozwala na szybkie wykreowanie bohatera i dynamiczną grę dzięki wprowadzeniu zasady scene resolution. Bohaterowie jeszcze lepiej wpisują się w konwencję pulp s-f dzięki wprowadzeniu znaków firmowych. Każdy bohater może mieć swój znak firmowy, który dodaje mu oprócz fajnego motywu wymierne korzyści mechaniczne.

informacje

  • wypis: mechanika oparta o scene resolution
Dyskusja (0)

Losowe

Bizancjum 4000: Bizancjum 4000 to gra z siódmego etapu [[Nibykonkurs|Nibykonkursu]]. Kompletna gra została zamieszczona na stronie Nibykonkursu, osadzona jest w przyszłości, wzorowana na formule seriali w klimatach space opery. Gracze wcielają się w załogę statku kosmicznego i badają obce planety.
Terminal SpaceTerminal Space: Terminal Space jest grą, mającą stanowić odzwierciedlenie pewnych założeń obecnych w grach RPG w początkowym okresie ich istnienia, jak np. zupełnie odmienne podejście do kształtowania się wydarzeń (brak narzuconego scenariusza, jasno określonych zdarzeń czy rzeczy które „muszą się stać, bo fabuła n...

Powiązane wpisy

  1. Czas Waśni: Skarby Laruzji Skarby Laruzji to drugi dodatek do systemu Czas Waśni. Podręcznik...
  2. Czas waśni Czas waśni to rozbudowany system fantasy przeznaczony dla początkujących i...

Ostatnie zmiany

Brak zmian.

Ostatnio zmienione

  • Oneiros: Karty Wyobraźni : Narracyjno-karciana gra fabularna w świecie Twoich snów.
  • Armie Apokalipsy : Rozgrywająca się w przededniu Apokalipsy gra akcji o zmaganiach zesłanych na świat aniołów.
  • Charakternik: Magią i M... : heroiczne dark fantasy
  • Mythai RPG : Świat i systemy gier fabularnych
  • Zły: Władza, Moc, Nieśm... : nietypowa gra fabularna we współczesności
  • Głębia Przestrzeni